Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 01:30 - безразличие-здравей
Автор: irrra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове:
0



Минават годините....минава ми и желанието за нещо ново, за живот?!? Помня....имах мечти...имах приятели...имаше смях и веселба в ежедневието ми, а сега безразличието и апатията заместиха всичко....заместиха: петък вечер с приятели , обяд- кафе и приятен разговор с най-добрата дружка, нощните разходки , избухванията по клубовете, танците" все едно никой не ме гледа". А защо??? Може би е просто мързел....Мързел, нежелание за обвързване, нежелание за разбиране на другите, за споделяне, за слушане и помагане. Как се отдръпнах от целия ми животот до преди 2 години? Как изгубих вяра и надежда в другите? Защо спрях да търся контакта с ценните за мен преди неща? Какъв е този период от моя живот, този обрат? Нов етап Преосмисляне на ЖИВОТА Равносметка Или просто .....АПАТИЯ Дали съм станала егоист, който се интересува само от себе си? Или си подарявам лично време и спокойствие. Знам само, че ми е безразлично....към почти всичко ,което се случва покрай мен. А искам отново да се смея от сърце, от душа, с ПРИЯТЕЛИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: irrra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6855
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930