Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 03:15 - Къде си ти живот?
Автор: irrra Категория: Поезия   
Прочетен: 139 Коментари: 0 Гласове:
0



Къде си ти живот?Защо се криеш ела при мен,ела сълзите да изтриеш. Объркани са мислите, аз вече не живея изчезнали са чувствата, отдавна те дори не тлеят. А какво начало, какъв страхотен старт на моя път житейски аз бях си господар. Щастливо детство , с приятели, в игри, безгрижие Макар и без богатсво , богати бяхме всичките. Но...живота бавно започна да изчезва от мен раздяла на родители, сърце в мрак и в плен. Дълги мълчаливи дни на ново място подтиснати чувства,само мъка ужасна. Годините минаваха,аз планове кроях за живот осеян с рози, без горест и без страх. И да..получи се...наистина...ти дойде при мен Живот,ти беше истински ,освободих те...не беше в плен. Отново щастие, страхотни дни, желание за още период на летеж,на мечти, безкрайни луди нощи. Трепетно очакване на утрешния ден, вълнувах се от теб живот, а и ти от мен. И днес ,ЖИВОТ, отново аз те търся, защо избяга ти от мен? Аз не живея-съществувам, без вяра без емоции,без цели ден за ден. Върни ми щастието най- накрая, донеси ми радостта аз просто искам да живея, да чувствам и усещам любовта!


Тагове:   живот,   ела,   Къде,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: irrra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6830
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930